Makeover Condo Kosong Kepada Konsep "Black Elegant"

Ditulis oleh

Tinggal di rumah kondo bukanlah menjadi satu penghalang untuk anda dalam mendekorasikan rumah kediaman anda supaya cantik dan kemas. Hal ini kerana ruang yang ada pada rumah kondo tidaklah begitu sempit. Ruangnya boleh dikatakan sesuai untuk didekorasi dengan gaya yang sangat cantik. Perkongsian pada kali ini adalah dari Diana Ahmad yang merupakan seorang ibu dan suri rumah. Perkongsiannya adalah mengenai makeover condo kosong kepada konsep "black elegant".

Apa yang menariknya untuk perkongsian kali ini adalah kerana dari keadaan ruang rumah yang kosong dan lapang diubahsuai dengan gaya baru yang sangat cantik. Bayangkan dengan melakukan sedikit perubahan dan penambahan barangan didalam rumah terus menampakkan rumah condo ini kelihatan mewah.

Jom sama-sama kita ikuti perkongsian menarik yang ingin dikongsikan ini.

Makeover Condo Kosong Kepada Konsep "Black Elegant" Simple Tapi Cantik :

Just to share my Condominium make over.

Jadikan rumah condo ini lebih menarik dengan melakukan beberapa perubahan supaya kelihatan menarik dan mewah.

Ini adalah keadaan sebelum dan selepas rumah condo yang diubahsuai dengan gaya baru yang sangat cantik.

deco rumahIni adalah keadaan ruang tamu selepas diubahsuai dengan gaya dan konsep baru yang sangat cantik. Deko yang diterapkan pada dinding sangat menarik dengan meletakkan akuarium pada bahagian partition dan divider pada ruang tamu.

deco rumahIni adalah keadaan ruang makan selepas diubahsuai dengan gaya baru yang sangat menarik dan kelihatan mewah.

deco rumahItu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk anda pada kali ini. Diharap dengan perkongsian ini mampu untuk memberi inspirasi kepada anda dalam cuba untuk mendekorasikan rumah kediaman anda. Semoga perkongsian ini bermanfaat.

 

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Julai 4, 2021
Dikemaskini pada
Julai 4, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram