Transformasi Rumah Sewa Tanpa Tema Asal Nampak Cantik

Ditulis oleh

Melakukan sesuatu transformasi rumah sewa ini sememangnya perkara yang perlu dilakukan apabila berpindah ke rumah sewa. Kadang-kadang rumah sewa ini ada yang ditinggalkan dalam keadaan yang tidak cantik dan kotor sehingga ia memaksa penyewa yang baru untuk membersihkan keadaan rumah sewa tersebut.

Berikut merupakan kejadian yang berlaku terhadap Zieha Yusoff. Beliau telah menyewa dan didapati rumah sewa tersebut ditinggalkan dalam keadaan yang tidak terurus dan keadaan amat teruk. Beliau tiada pilihan melainkan untuk melakukan sebuah transformasi rumah sewa tersebut.

Untuk transformasi rumah sewa tersebut dilakukan tanpa mempunyai tema yang ditetapkan. Jadi, apa jua transformasi dilakukan ini asalkan nampak cantik di matanya.

Wanita Ini Kongsikan Transformasi Rumah Sewa Yang Cantik Tanpa Tema Ditetapkan

Nak kongsi deco simple rumah sewa kami. Tak tahu la tema ape yang diterapkan ni sebab kami lakukan deko ikut suka jer lagipun banyak jugak cedok idea dalam grup ni 😊

Dan juga doakan kami dapat beli rumah sendiri nanti.

Proses Transformasi Rumah Sewa Daripada Awal Hingga Akhir

Berikut merupakan keadaan dalaman rumah sewa kami yang dahulu sebelum apa-apa transformasi rumah ni dilakukan.

Ini merupakan ruangan tandas rumah sewa kami yang asal. Jangan ditanya kenapa sebegitu rupanya kerana memang masuk kerumah sewa asal memang macam ni dah.

Rumah Sewa Tanpa Tema

Keadaan nya sangat teruk dan dinding pun banyak berkulat dah. Sebab tu rasa nak ubah jer keseluruhan rumah ini.

Ini merupakan bahagian ruang tamu dan juga bahagian belakang rumah sewa ini.

Ini sedikit pandangan terhadap ruangan tandas yang telah pun kami lakukan sedikit pembersihan dan mengecat agar lebih cantik.

Rumah Sewa Tanpa Tema

Hasil Akhir Transformasi Rumah Sewa Yang Dilakukan Ini

Berikut merupakan rupa keseluruhan transformasi rumah sewa kami ini. Untuk bahagian rumah sewa ni kami lakukan transformasi tanpa mempunyai tema yang lengkap. Jadi, kami hanya melakukan ini asalkan nampak cantik jer.

Rumah Sewa Tanpa Tema

Inilah dia bahagian ruang tamu kami sekeluarga dan ditambahkan lagi dengan ruang makan yang sememangnya menaikkan lagi seri ruangan ini.

Rumah Sewa Tanpa Tema

Rumah Sewa Tanpa Tema

Rumah Sewa Tanpa Tema

Rumah Sewa Tanpa Tema

Sumber : Zieha Yusoff

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Disember 4, 2021
Dikemaskini pada
Disember 4, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram