Ubahsuai Kuaters Lama Guna Barangan Mr.Diy Dan Eco

Ditulis oleh

Tinggal dirumah kuaters memang boleh dikatakan konsep dekorasi dan keadaan rumahnya hanyalah biasa-biasa sahaja jika anda sendiri tidak mengubahsuai dan deco rumah supaya kelihatan cantik. Lebih-lebih lagi anda tinggal dirumah kuaters lama memang agak banyak ubahsuai rumah yang perlu anda lakukan. Hal Ini adalah untuk memastikan rumah kuaters anda akan kelihatan baru dan ceria. Perkongsian kali ini adalah dari Hasrol Hisam. Perkongsiannya adalah mengenai ubahsuai kuaters lama guna barangan mr.diy dan eco.

Tetapi jika anda memang bertekad untuk mengubahsuai rumah jenis ini tidak akan menjadi masalah besar untuk anda. Tidak kira jenis apa dan macam mana keadaan rumah anda, jika anda berkeinginan semuanya anda mampu mencapai dan memperoleh hasil yang diinginkan.

Apa yang membuatkan perkongsian ini sangat menarik dan mendapat perhatian disebabkan oleh keadaan rumah kuaters yang diubahsuai sangat menakjubkan. Jom ikuti perkongsian sebelum dan selepas keadaan rumah apabila diubahsuai dengan gaya baru dan kelihatan mewah.

Ubahsuai Kuaters Lama Guna Barangan Bajet :

 

Sebelum dan selepas. Deco rumah murah hanya menggunakan barangan DIY & Rm2 sahaja. Rumah jenis kuarters lama.

Ini adalah keadaan ruang tamu rumah sebelum proses ubahsuai dan deco rumah dilakukan dengan gaya baru yang cantik dan cukup menarik untuk disaksikan.

deco rumahIni pula adalah keadaan ruang dapur sebelum deco dapur dilakukan dengan konsep dan gaya mewah moden tetapi kelihatan metro moden yang sangat unik.

deco rumahIni adalah keadaan ruang tamu selepas proses ubahsuai dilakukan dengan konsep dan gaya moden.

deco rumahIni adalah keadaan ruang rehat setelah diubahsuai dengan gaya baru yang cantik.

deco rumah Ini adalah keadaan ruang dapur apabila deco dapur diterapkan dengan gaya dan konsep yang sangat cantik.

deco rumahItu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk kali ini. Diharap perkongsian ini dapat memberi idea dan inspirasi kepada anda dalam deco rumah anda. Semoga bermanfaat.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Mei 17, 2021
Dikemaskini pada
Mei 17, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram