Ubahsuai 100% Kediaman Rumah Sempena Hari Raya

Ditulis oleh

Bulan yang mulia iaitu bulan ramadhan bakal melabuhkan tirai dalam masa 4 hari sahaja lagi. Rata-rata pemilik rumah sudah mula mencari idea dalam dekorasi rumah dan ubahsuai rumah. Ini adalah kerana teruja untuk menyambut hari raya Aidilfitri yang bakal menjelang. Perkongsian kali ini adalah dari seorang lelaki yang bernama Husainy Husz. Perkongsiannya adalah mengenai ubahsuai 100% kediaman rumah sempena hari raya.

Walaupun tahun ini adalah tahun kedua kita berapa dalam perintah kawalan pergerakan (PKP). Namun itu semua bukanlah penghalang untuk pemilik rumah anda dalam deco rumah syurganya ini. Dekorasi rumah yang dihasikan tersangatlah cantik dengan melakukan beberapa perubahan baru. Ingat walaupun kita beraya dalam perintah kawalan pergerakan (PKP) disebabkan penularan virus Covid19 ini. Anda jangan jadikanya satu asala untuk tidak ubahsuai dan deco rumah kesayangan anda.

Jom sama-sama kita ikuti perkongsian yang menarik ini.

Ubahsuai 100% Kediaman Rumah Menjelang Aidilfitri :

 

Akhirnya siap jugak Projek deko waktu perintah kawalan pergerakan (pkp) ni.
Selamat hari raya semua.

Ini adalah sebelum dan selepas keadaan bilik tidur. Dari bilik tidur yang kosong kini didekorasikan dengan konsep dan gaya baru sempena menyambut hari raya yang bakal tiba.

deco rumah Ini pula adalah sebelum dan selepas keadaan ruang tamu makan. Dari ruang tamu makan yang kosong kini telah didekorasikan dengan perabot meja keluarga.

deco rumah Ini adalah sebelum dan selepas bilik dari. Dari bilik air lama kini ditkar dengan gaya lebih cantik dan menarik.

deco rumah Ini pula adalah sebelum dan selepas bilik air yang juga telah diubahsuai dengan konsep dan tema kelabu yang menarik.

deco rumah Ini pula adalah sebelum dan selepas keadaan almari bilik. Almari dibersihkan dan dikilatkan supaya kelihatan kekal cantik dan baru.

deco rumah Sebelum dan selepas keadaan sinki.

deco rumahIni adalah sebelum dan selepas keadaan dapur. konsep deco dapur diterakan bagi menghasilkan dapur yang cantik dan ceria.

deco rumahRuang tamu selepas diubsuai.

deco rumah

deco rumah

deco rumahItu sahaja perkongsian untuk anda pada kali ini. Diharap perkongsian kali ini bermanfaat kepada anda.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Mei 9, 2021
Dikemaskini pada
Mei 9, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram