Deco Bilik Tidur Anak Perempuan "Color Pastel"

Ditulis oleh

Kalau bercerita mengenai deco rumah memang pemilik rumah akan deco kawasan dan sudut yang penting sahaja terlebih dahulu contohnya  deco ruang tamu. Untuk melakukan deco pada kawasan dalaman rumah tidak semestinya pada kawasan tertentu sahaja. Kawasan lain juga perlu dideco. Sebagai contohnya bilik tidur anak. Perkongsian pada kali ini adalah dari seorang wanita dan merupaka seorang ibu yang bernama Norhidayah Musa. Perkongsiannya adalah mengenai deco bilik tidur anak perempuan "color pastel".

Salah satu cara mahu pisahkan anak anda dari tidur dengan anda adalah menghadiahkan bilik sendiri kepadanya. Tetapi jika anda hanya memberikan bilik biasa yang tidak mempunyai daya tarikan, mungkin anak anda tidak mahu untuk tidur disitu. Jadi seeloknya anda cuba terapkan sedikit deco bilik tidur bagi menampakkan bilik tidur anak anda menarik dan ceria.

Jom sama-sama kita ikuti perkongsian menarik ynag ingin dikongsikan ini.

Deco Bilik Tidur Anak Perempuan "Color Pastel" :

Sebelum dan selepas. Deco color pastel untuk bilik anak-anak perempuan.

Ini adalah keadaan bilik tidur sebelum dekorasi bilik tidur diterapkan dengan gaya baru yang lebih menarik iaitu gaya pastel.

dekorasi bilik tidurIni adalah keadaan langsir dan almari kabinet sebelum dekorasi ruang tamu dimasukkan untuk menukarkan kepada gaya lebih lembut dan menarik.

dekorasi bilik tidurKeadaan katil bilik tidur dan dekorasi pada dinding sebelum diubahsuai dengan gaya baru yang menarik.

dekorasi bilik tidurIni adalah keadaan katil dan dinding bilik tidur setelah diubahsuai dengan gaya dan konsep pastel lembut.

dekorasi bilik tidurBarangan hiasan bilik diletakkan diatas kabinet.

dekorasi bilik tidurRak gantung digunakan untuk menampakkan bilik lebih menarik dan cantik.

dekorasi bilik tidur Keadaan langsir dan almari baju setelah diubahsuai dengan gaya baru yang cantik.

dekorasi bilik tidur Keadaan almari kabinet dari sudut pandangan berbeza.

Keadaan meja hias anak setelah siubahsuai dengan gaya baru.

dekorasi bilik tidurCermin vanity digunakan.

dekorasi bilik tidurItu sahaja perkongsian pada kali ini. Semoga bermanfaat.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Julai 11, 2021
Dikemaskini pada
Julai 11, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram