Ubahsuai Ruang Tamu PKP Dengan Warna Tema Silver

Ditulis oleh

Sudah hampir 2 tahun dunia dikejutkam oleh pandemik dan virus Covid19 ini. Sudah bermacam-macam cara kerajaan kita iaitu kerajaan malaysia lakukan dalam menangani isu pandemic covid19 ini dari tersebar lebih teruk. Salah satunya kerajaan telah mengenakan PKP iaitu perintah kawalan pergerakan untuk membasmi isu Covid19 ini. Jadi disebabkan orang ramai dimalaysia dikenakan perintah kawalan pergerakan PKP. Ramai pemilik rumah dan suri rumah mula memanfaatkan waktu ketika berada dirumah ini dengan cuba mendekorasikan rumah supaya diberi nafas baru. Perkongsian pada kali ini adalah dari seorang wanita yang bernama Nana Fariena. Perkongsiannya adalah mengenai ubahsuai ruang tamu pkp dengan warna tema silver.

Bagi memanfaatkan keberadaan dirumah, tidak salahnya anda cuma untuk deco rumah anda sendiri kan? Lagipun ketika PKP ini kita tidak dibenarkan untuk bergerak bebas kerana takut akan penularan masalah pandemik Covid19. Sebaiknya anda menggunakan waktu terluang ini untuk deco rumah anda supaya cantik dan kelihatan baru.

Jadi jom sama-sama kita ikuti perkongsian yang menarik ini.

Ubahsuai Ruang Tamu PKP Dengan Warna Tema Silver Yang Cantik Dan Kelihatan Tenang :

Mood deko time perintah kawalan pergerakan pkp.
Setahun sudah pindah sini.

terapi hati, terapi jiwa. Tak sempat nak tukar langsir warna biru lagi.

Ini adalah keadaan rumah sebelum diubahsuai dengan gaya baru yang lebih cantik dan menarik.

deco ruang tamuIni adalah keadaan ruang tamu selepas diubasuai dengan gaya baru waktu perintah kawalan pergerakan pkp.

deco ruang tamuKeadaan tempat menonton tv.

deco ruang tamu

deco ruang tamuKeadaan pada bahagian dinding selepas diubahsuai.

deco ruang tamuItu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk anda pada kali ini. Diharap dengan perkongsian ini dapat membantu anda dalam cuba untuk mendekorasikan rumah anda sewaktu musim pkp ini. Selamat mendekorasi.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Jun 30, 2021
Dikemaskini pada
Jun 30, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram