Ubahsuai Rumah Teres Setingkat Guna Gaya Boho

Ditulis oleh

Mempunyai rumah yang kelihatan cantik dan mewah memang menjadi idaman setiap pemilik rumah. Tapi apa yang lebih menarik apabila anda memiliki rumah sederhana dan menukarkanya seratus peratus dengan konsep dan gaya baru yang sangat menarik. Perkongsian pada kali ini adalah dari seorang wanita dan juga merupakan seorang isteri iaitu Wany Zabry . Perkongsiannya adalah mengenai ubahsuai rumah teres setingkat guna gaya boho.

Jom ikuti perkongsian menarik ini.

Ubahsuai Rumah Teres Setingkat Guna Gaya Boho yang cantik dan menarik :

Betul-betul menabung ye rumah ni, cost renovation, down payment semua duit tabung yang kami kumpul dalam masa 3 tahun business, nekad!

Pastu rasa kalau benda lain boleh beli rumah tak beli umur muda rasa tak sedap hati, dapat juga beli rumah ni umur 25 tahun. Awal-awal business duit habis benda merepek-repek, tak percaya?

 

Tak apa, atleast hari ini ada dah seketul prove hasil titik peluh kami. Dia bukan ayat ahhh dah kaya memang lah! Kalau betul-betul kaya tak beli rumah ni beli besar gedabak terus.

 

Tapi rezeki biar ikut selera dan kemampuaan. Fikir panjang takut yang besar nanti-nanti tak mampu bayar dan tibanya covid melanda memang betul keputusan kami.

 

Nasib baik tapi tetap nak juga menabung sekali lagi nak ambil rumah ada tanah.

Rumah tak kisah besar ke kecil kalau rajin yang buruk jadi lawa.

Ini adalah keadaan rumah sebelum diubahsuai.

Ini adalah keadaan rumah selepas diubahsuai.

Ini adalah keadaan tandas sebelum diubahsuai.

bilik air moden Ini adalah keadaan tandas selepas diubahsuai.

bilik air modenItu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh anda untuk kali ini. Semoga perkongsian kali ini dapat memberi inspirasi kepada anda dalam cuba untuk deco rumah anda.

 

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Jun 30, 2021
Dikemaskini pada
Jun 30, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram