Transformasi Ruang Tamu Guna Konsep "Resort Style"

Ditulis oleh

Dapat mendiami  didalam keadaan persekitaran rumah yang cantik dan selesa memang menjadi impian setiap pemilik rumah. Lagi-lagi apabila memilik rumah sendiri. Sudah pastinya anda mahu mendekorasikan kawasan dan kediaman rumah anda supaya cantik dan kekal berseri bukan? Untuk mendeco rumah dan mengubahsuai  rumah bukanlah menjadi masalah besar jika anda mempunya minat dan juga mempunyai bajet yang mencukupi. Perkongsian Giler Deco pada kali ini adalah dari seorang pereka design dalaman rumah yang bernama Muhammad Arif. Perkongsiannya adalah mengenai transformasi ruang tamu guna konsep "resort style".

Transformasi rumah teres dua tingkat ini mendapat perhatian warganet dilaman facebook kerana gaya yang diterapkan sangat cantik dan simple persis seperti resort. Jika diperlihatan keadaan rumah sebelum diubahsuai Ruang-ruang rumahnya dan susuan peralatan dan perabot agak tidak teratur.

Jadi jom sama-sama kita ikuti perkongsian yang menarik ini.

Transformasi Ruang Tamu Guna Konsep  Mewah Simple "Resort Style" :

Transformasi beberapa ruang iaitu ruang tamu dan ruang makan dengan menggunakan konsep "Resort Style". Bilik tidur berkonsepkan modern & gaming style.

 

Ini adalah keadaan ruang tamu sebelum diubahsuai. Jelas nampak kusam dan pemilihan perabot dan susun atur tidak bersesuaian.

decoration ruang tamuIni adalah keadaan selepas ruang tamu itu diubahsuai dengan gaya baru.

decoration ruang tamu

decoration ruang tamuIni pula adalah hiasan bilik tidur sebelum diubahsuai.

decoration ruang tamuIni pula adalah keadaan ruang bilik tidur setelah diubahsuai dengan gaya baru. Kelihatan lebih cantik bukan?

hiasan bilik tidurIni adalah keadaan bilik tidur setelah diubahsuai dan tukarkan kepada bilik tidur gaming yang cantik dan sangat menarik.

hiasan bilik tidurItu sahaja perkongsian dari Giler Deco untuk anda pada perkongsian kali ini. Diharap perkongsian pada kali ini dapat memberi banyak manfaat kepada anda.

 

 

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Jun 15, 2021
Dikemaskini pada
Jun 15, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram