Si Cilik Ini Tunjuk Bakat Terpendam Lakar Pelan Rumah

Ditulis oleh

Menjadi seorang arkitek bukanlah semudah yang disangkakan. Seperti yang anda ketahui, untuk menjadi arkitek anda memerlukan fokus yang tinggi dan ketelitian dalam menghasilkan pelan rumah. Perkara yang paling penting untuk menjadi seorang arkitek adalah anda perlu ada daya imaginasi yang kreatif bagi menghasilkan lakaran rumah. Dengan itu, lakaran yang anda hasilkan akan lain daripada yang lain. Perkongsian ini adalah dari June Khalish yang merupakan seorang ibu kepada si cilik ini yang bernama Khalish Umar. Perkongsiannya adalah mengenai si cilik ini tunjuk bakat terpendam lakar pelan rumah.

Sungguh menarik dan sangat kreatif apa yang dilakukan oleh Umur Khalish ini. Biarpun si cilik ini baru bersekolah rendah, tapi bakat yang dianugerahkan kepadanya ini sangat luar biasa. Lakaran pelan rumah yang dihasilkan olehnya juga sangat teliti dan cantik seperti seorang arkitek.

Jadi jom kita tengok beberapa gambar lakaran pelan rumah dihasilkan oleh adik ini yang dikongsikan oleh ibunya dilaman sosial beberapa hari yang lalu.

Tunjuk Bakat Terpendam Lakar Pelan Rumah :

Tajuk : Mahligai Idaman Dia.

Bahan : Drawing block & Pencil 2B ECO.

Dalam pada sibuk dengan PDPR, dia masih sempat menconteng, melepaskan stress barangkali

Ini adalah lakaran pelan yang dihasilkan oleh adik ini.

Lakaran pelan rumah

Ini adalah selepas habis PDPR, dia sedang gigih melukis pelan rumah.

Lakaran pelan rumah
Lakaran pelan rumah

Cantik bukan hasil lakaran yang dibuat ini?

Lakaran pelan rumah
Lakaran pelan rumah
Lakaran pelan rumah
Lakaran pelan rumah
Itu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk perkongsian pada kali ini. Semoga perkongsian ini dapat memberi inspirasi kepada anak-anak anda supaya menjadi anak yang berjaya suatu hari nanti. Semoga adik ini menjadi seorang arkitek yang berjaya suatu hari nanti apabila sudah dewasa.
Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
September 12, 2021
Dikemaskini pada
September 12, 2021
Topik

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram