Makeover Rumah Bujang Limited Bajet Gaya Moden Kreatif

Ditulis oleh

Tinggal dirumah bujang bukanlah menjadi satu alasan untuk anda mengabaikan rumah kediaman anda dengan tidak deco rumah supaya cantik. Hal ini kerana rumah kediaman yang anda huni itu mestilah diubahsuai supaya kelihatan cantik dan ceria. Perkongsian ini adalah dari seorang wanita yang bernama Putri Yasmine. Perkongsiannya adalah mengenai makeover rumah bujang limited bajet kepada gaya moden kreatif.

Apa yang menarik untuk dikongsikan pada perkongsian kali ini adalah semangat adik beradik ini dalam deco rumah bujang dengan menerapkan konsep yang cantik dan ceria. Mereka melakukan ubahsuai rumah sedikit demi sedikit mengikut bajet yang mereka anda.

Jom ikuti perkongsian yang menarik ini mengenai deco rumah bujang.

Makeover Rumah Bujang Guna Gaya Baru Yang Cantik :

October tahun lepas, Danial Hisyam beli rumah sendiri! Jadi, kami adik beradik brainstorm and makeover rumah Angah! Rumah bujang, limited budget. Ini lah hasil kami adik beradik. Kita slowly tambah apa patut. So far, okay tak?

Ini adalah keadaan kawasan hadapan rumah sebelum rumah bujang ini diubahsuai dengan konsep yang sangat cantik.

deco rumahIni adalah keadaan ruang tamu selepas dekorasi ruang tamu diterapkan dengan konsep dan gaya baru. Walapun deco ruang tamu yang simple. Tetapi masih lagi kelihatan cantik dan kemas bukan?

deco rumahIni adalah keadaan ruang dapur sebelum konsep deco dapur diterapkan dengan ubahsuai yang cantik dan kelihatan ceria.

deco rumahIni adalah keadaan dapur setelah diubahsuai dengan konsep dan tema baru yang cantik dan ceria. Cantik bukan?Baru semangat nak masuk dapur kan?

deco rumahIni adalah ruang tamu selepas diubahsuai.

deco rumahDekorasi lampu yang cukup cantik.

deco rumahIni adalah keadaan luar bilik sebelum diubahsuai.

deco rumahIni adalah keadaan luar bilik selepas diubahsuai.

deco rumahKeadaan susun atur perabot.

Hiasan dimeja makan.

Itu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk anda semua pada kali ini. Diharap perkongsian ini dapat memberi inspirasi dan idea kepada anda dalam cuba untuk deco rumah bujang. Selamat mendeco rumah ya.

 

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Jun 5, 2021
Dikemaskini pada
Jun 5, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram