DIY Wainscoting Diamond Mirror Ruang Tamu Yang Simple

Ditulis oleh

Seronok kan apabila anda dapat memiliki rumah sendiri? Macam-macam perkara yang anda boleh lakukan mengikut kemahuan anda. Ini kerana tidak anda siapa pun yang akan menghilang kerana ini rumah anda sendiri bukan? Untuk mencantikkan rumah anda terdapat banyak cara salah satunya adalah mengenakan wainscoting pada dinding rumah anda supaya rumah anda kelihatan cantik dan berseri. Jadi perkongsian pada kali ini adalah dari Aleep FarAh. Perkongsiannya adalah mengenai diy wainscoting diamond mirror ruang tamu yang simple tapi cantik.

Konsep wainscoting mirror yang dibuat adalah sangat simple tapi mampu membuatkan rumah anda kelihatan cantik dan berseri. Mana tidaknya dengan penggunana cermin diamond menampakkanlah gaya mewah ruang tamu tersebut ditambah pula dengan gaya wainscoting disekitar kawasannya.

Jadi jom sama-sama kita ikuti perkongsian yang menarik ini.

DIY Wainscoting Diamond Mirror Ruang Tamu Yang Simple Tapi Cantik :

 

Ini adalah keadaan ruang tamu yang sedang diproses dan menyapu cat dengan menggunakan cat jotun warna putih.

wainscoting Ini adalah keadaan ruang tamu semasa proses wainscoting diamond mirror dan ketika ini sesi mengecat sedang dilakukan.

wainscoting Ini adalah keadaan ruang dinding setelah siap dipasang dengan cantik dan kelihatan mewah.

wainscoting Ini adalah gambaran ruang tamu dari sudut hadapan setelah selesai diubahsuai dengan gaya dan konsep yang yang simple tapi cantik

wainscoting Ini adalah keadaan pintu sebelum ubahsuai dengan lakukan dengan gaya wainscoting.

wainscoting Ini adalah keadaan pintu sselepas ubahsuai dengan gaya wainscoting.

wainscoting Itu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk anda pada kali ini. Diharap perkongsian ini dapat memberi banyak manfaat dan sumber inspirasi kepada anda dalam cuba untuk mendekorasi bahagian ruang tamu rumah anda.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Jun 19, 2021
Dikemaskini pada
Jun 19, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram