DIY Accent Wall Hanya Dalam Masa 3 Hari

Ditulis oleh

Deco rumah dengan menerapkan konsep hiasan kayu pada dinding ini memang tidak dinafikan sangat popular pada ketika ini. Konsep ini digelar gaya accent wall. Accent wall sangat berguna untuk dinding rumah anda kerana dapat menaikkan seri kawasan yang anda mahukan itu. Perkongsian pada kali ini adalah dari Ainie Halim. Perkongsiannya adalah mengenai diy accent wall hanya dalam masa 3 hari.

Jadi tunggu apa lagi, jom sama-sama kita ikuti perkongsian menarik yang ingin dikongsi oleh pasangan ini.

DIY Accent Wall Hanya Dalam Masa 3 Hari :

Alhamdulillah. Siap dalam masa tiga hari, syukur. Lama dah nak buat. Asyik tertangguh je selalu jadi kali ini suami realisasikan kehendak bini. Terima kasih suami kesayangan saya.

Design accent wall yang digunakan adalah tiru dari design ini.

accent wall Kayu yang digunakan adalah kayu jenis ini.

accent wallIni adalah ketika sesi ukur dan adjust.

accent wallAlhamdulillah. siap juga proses pemasangan accent wall ini. Selepas siap pasang, sapukan cat putih terlebih dahulu sebelum cat dengan warna yang diinginkan.

accent wall Ini adalah ketika proses mengecat dengan warna yang diinginkan dilakukan. Cat yang digunakan adalah warna turqoise.

Link Shopee Cat : https://shp.ee/evxi6bm 

accent wall 5Ini adalah hasil diy aceent wall yang telah siap dipasang dan dicat dengan warna yang sangat cantik. Jelas kelihatan dinding ruang tamu lebih ceria apabila accent wall digunakan.

accent wallItu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk anda pada perkongsian kali ini. Diharap dengan perkongsian ini sedikit sebanyak mampu memberi sumber idea dan inspirasi kepada anda dalam cuba untuk melakukan dekorasi diy pada dinding rumah anda. Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Ogos 29, 2021
Dikemaskini pada
Ogos 29, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram