Cara DIY Bilik Tidur Anak Gaya Wainscoting "Classic Silk"

Ditulis oleh

Bilik tidur adalah satu bilik yang sangat penting bagi setiap orang tidak kira kanak-kanak, remaja mahupun orang dewasa. Dengan mempunyai bilik tidur yang cantik dan kelihatan kemas mampu membuatkan anda tidur dalam keadaan lena dan selesa. Perkongsian pada kali ini adalah dari seorang suri rumah dan juga merupakan seorang ibu yang bernama Ain Idris. Perkongsiannya adalah mengenai cara diy bilik tidur anak gaya wainscoting "classic silk".

Bukan bilik tidur anda sahaja yang perlu dubahsuai,bilik tidur anak juga anda haruslah mengubahsuainya supaya kelihatan cantik dan berseri-seri. Barulah anak anda akan lebih ceria apabila berada di dalam bilik.

Jom sama-sama kita ikuti perkongsian yang ingin dikongsi oleh wanita ini.

Cara DIY Bilik Tidur Anak Gaya Wainscoting :

 

Percubaan diy wainscoting alhamdullilah berjaya. Sebelum dan selepas bilik tak besar sangat. Pembetulan cod colour saya guna classic silk nippon paint.

Ini adalah keadaan bilik anak lelaki sebelum diubahsuai dengan konsep dan gaya baru. Jelas kelihatan biliknya penuh dengan contengan pada dinding rumah.

wainscotingIni juga adalah keadaan bilik sebelum diubahsuai dengan gaya baru.

wainscoting Keadaan bilik sebelum diubahsuai dari sudut pandangan lain.

wainscoting Ini adalah keadaan bilik selepas selesai diubahsuai dengan gaya wainscoting simple tapi cantik.

wainscoting Ini pula adalah keadaan bilik dari sudut bucu dengan hiasan pokok plastik dan kabinet baru.

wainscotingIni adalah keadaan pada bahagian bucu bilik dari sudut pandangan jelas.

wainscoting

wainscotingItu sahaja perkongsian Giler Deco untuk perkongsian pada kali ini. Diharap dengan perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membantu anda dalam mencari idea dan sumber inspirasi untuk deco bilik anak anda dengan gaya wainscoting. Semoga perkongsian pada kali ini bermanfaat untuk anda sekeluarga, Semoga bermanfaat.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Julai 11, 2021
Dikemaskini pada
Julai 11, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram