Wanita Ini Ubahsuai Rumah Jenis Memanjang Dengan Gaya "Open Concept"

Ditulis oleh

Tinggal di rumah jenis memanjang ini memang boleh dikatakan agak rumit untuk diubahsuai dengan dekorasi dan konsep baru. Hal ini kerana untuk mendekorasikan rumah seperti ini memang memerlukan sedikit lakaran pelan dekorasi yang ingin diterapkan. Perkongsian Giler Deco pada kali ini adalah dari Fifi Sufi. Perkongsiannya adalah mengenai ubahsuai rumah jenis memanjang guna konsep "moden simple".

Walaupun tinggal di rumah memanjang seperti ini, itu semua langsung tidak menghalang wanita ini untuk mengubahsuai dan mendekorasikan teratak syurga miliknya itu. Apa yang membuatkan transformasi yang dilakukan ini menarik adalah disebabkan konsep warna yang digunakan sangat kelihatan ceria dan mewah.

Jom sama-sama kita saksikan beberapa gambar perkongsian yang ingin dikongsi oleh wanita ini dalam mendekorasikan rumah jenis memanjang ini.

Ubahsuai Rumah Jenis Memanjang :

Alhamdulillah syukur.
Tunggu rezeki lain, lain yang Allah beri.
rezeki 2021 untuk kami sekeluarga.
Masa first dapat kunci tengok rumah alahai macam mana nak deko rumah straight macam ni.
Jadi saya dan suami putuskan kita buat open concept je. Janji dapur kemas dan bersih.
Hasil cedok mencedok mencari inspirasi dekat facebook maka terhasillah rumah yang simple janji selesa.
Ini adalah keadaan rumah yang dibeli sebelum proses transformasi dilakukan dengan gaya open concept yang menarik dan cantik.
deco ruang tamu
Walaupun rumah ini kelihatan seperti rumah lama dan kosong.  Tetapi itu bukanlah penghalang untuk anda tidak mengubahsuai dengan gaya baru supaya kelihatan cantik. Hasilnya boleh lihat di bawah ini.
Ubahsuai Rumah Jenis Memanjang

Ini adalah keadaan ruang makan selepas selesai diubahsuai dengan gaya baru.

deco ruang tamu
Itu sahaja perkongsian kita untuk kali ini. Diharap dapat membantu anda mencari inspirasi dalam mengubahsuai rumah anda.
Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
April 17, 2021
Dikemaskini pada
April 17, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram