Ubahsuai Rumah Murah Kos Rendah Kepada Gaya Mewah

Ditulis oleh

Memiliki rumah kos rendah sekalipun bukanlah menjadi satu masalah jika mahu lakukan ubahsuai supaya ianya kelihatan lebih mewah dan menarik. Tidak kira rumah yang di diami itu rumah kos rendah atau sebaliknya, jika pandai lakukan deco, sudah pasti ianya mampu kelihatan mewah juga. Perkongsian pada kali ini adalah dari Suzila Meecho. Perkongsiannya pula adalah mengenai ubahsuai rumah murah kos rendah kepada gaya mewah.

Jom sama-sama ikuti perkongsian yang menarik ini.

Ubahsuai Rumah Murah Kos Rendah

 

Rumah murah kos rendah.
Beli pada tahun 1986, rumahku syurgaku
Deco ala kadar, asal sedap mataku memandang.

 

Ini adalah keadaan rumah mewah sebelum ditukar kepada dekorasi baru yang lebih mewah.

Keadaan ruang kediaman setelah berjaya ditukar dengan dekorasi yang baru.

ubahsuai rumah kos rendah

Walaupun ini hanyalah rumah murah sahaja, tetapi dengan kreativiti yang ada pada pemilik rumah ini mampu jadikan rumah kos sederhana juga boleh setaraf rumah mewah. Sangat menarik penghasilan dekorasi yang dilakukan ini.

Bahagian tempat bersantai.

ubahsuai rumah kos rendah

Rumah dipenuhi dengan pokok dan bunga hiasan kedai Eco.

Bila sudah terjebak dengan hiasan bunga ni rasa seperti mahu beli selalu. Inilah hasil memancing di kedai Eco sebagai hiasan untuk penuhi sudut dalam rumah.

Bunga-bunga, pokok pakis, penyapu padi, pokok bonsai, gigih kumpul cermin nak dijadikan macam itu. Apapun eco tetap dihati dan deko ini ikut kemampuan sahaja.

Itu sahaja perkongsian dari Giler Deco untuk anda pada kali ini. Diharap dengan perkongsian menarik ini sedikit sebanyak dapat membantu anda dalam cuba untuk mendekorasikan rumah dengan gaya sendiri supaya kelihatan mewah. Semoga bermanfaat untuk semua.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Februari 28, 2022
Dikemaskini pada
Februari 28, 2022

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram