Ubahsuai Rumah Lama Usang Guna "Shera Plank"

Ditulis oleh

Setiap pemilik dan penghuni rumah sudah semestinya mahu memiliki rumah yang kelihatan cantik dan selesa untuk keluarga mereka. Tetapi tidak ramai pemilik rumah yang mampu untuk terus memiliki rumah yang baru dan cantik. Kebanyakan ada yang mula membeli rumah usang dan lusuh dahulu kemudian perlahan-lahan mengubahnya lalu jadikan rumahku syurgaku. Perkongsian pada kali ini adalah dari Nur Nazirah Abdullah. Perkongsiannya adalah mengenai ubahsuai rumah lama yang usang dan lusuh hasilkan deco simple cara bajet guna "shera plank & wallpaper".

Tinggal di rumah lama bukanlah menjadi penghalang untuk anda tidak ubahsuai rumah lama anda. Dengan memberi nafas baru kepada rumah anda sedikit sebanyak dapat memberi kelesesaan kepada anda dan keluarga anda.

Jom ikuti perkongsian menarik mengenai deco rumah lama usang ini.

Ubahsuai Rumah Lama Usang Guna "Shera Plank" :

 

Sebelum dan selepas.

Ubahsuai rumah lama yang boleh dikatakan sangat usang dan lusuh guna gaya imple dan bajet sahaja.

Biar simple janji selesa.

 

Ini adalah keadaan sebelum dan selepas kawasan luar rumah. Pada bahagian luar rumah pemilik rumah ini menggunakan Shera Plank bahagian pagar rumah ini. Walaupun hanya cara simple dan bajet tetapi tetap menampakkan perubahan yang drastik dan menarik untuk rumah ini selepas diubahsuai.

deco rumahIni pula adalah keadaan ruang tamu rumah sebelum proses ubahsuai mula dilakukan dengan konsep dan gaya yang lebih kemas dan sedap mata memandang.

deco rumahIni adalah keadaan ruang tamu rumah setelah deco ruang tamu dilakukan. Memang jelas kelihatan sangat menarik kerana susunan barangan yang kemas dan lebih teratur.

deco rumahIni adalah keadaan ruang makan sebelum diubahsuai.

deco rumahKeadaan ruang makan selepas di deco dengan cara simple.

deco rumahAkhir sekali, ini pula adalah keadaan dapur rumah ini sebelum diubahsuai dan di deco dengan cara baru.

deco rumahIni pula keadaan ruang dapur setelah wallpaper dipasang bagi menjadikannya lebih menarik.

deco rumahItu sahaja perkongsian untuk kali ini. Semoga bermanfaat.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Oktober 3, 2021
Dikemaskini pada
Oktober 3, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram