Ubahsuai Rumah Kos Rendah Kepada Gaya "Premium Mewah"

Ditulis oleh

Tinggal dirumah kos rendah bukanlah menjadi satu masalah untuk anda mengubahsuai rumah dengan konsep dan gaya baru moden. Hal ini kerana macam mana pun rupa rumah anda sebelum ini kalau anda berniat untuk mengubahsuai pasti akan dapat merealisasikannya. Perkongsian Giler Deco pada kali ini adalah dari En.Mohd Faizal Razali. Perkongsiannya adalah mengenai ubahsuai rumah kos rendah kepada gaya "premium mewah".

Ubahsuai Rumah Kos Rendah :

 

Ini adalah keadaan luar rumah sebelum proses pengubahsuaian dilakukan dengan konsep dan gaya baru. Iaitu gaya premium mewah.

Ubahsuai Rumah Kos RendahIni pula adalah keadaan bahagian dalam rumah iaitu bahagian tangga sebelum proses ubahsuai dilakukan dengan gaya baru.

Ubahsuai Rumah Kos RendahIni pula adalah keadaan bahagian dalam rumah iaitu bahagian ruang tamu dan dapur sebelum proses ubahsuai dilakukan dengan gaya baru.

Ubahsuai Rumah Kos RendahIni adalah keadaan luar rumah semasa proses pengubahsuaian dilakukan dengan gaya dan konsep yang menarik.

Ubahsuai Rumah Kos RendahIni adalah keadaan tangga rumah semasa proses pengubahsuaian dilakukan dengan gaya dan konsep yang menarik.

Ubahsuai Rumah Kos RendahIni adalah keadaan tangga rumah selepas proses pengubahsuaian dilakukan dengan gaya dan konsep yang menarik.

Ubahsuai Rumah Kos RendahIni adalah keadaan ruang dapur rumah semasa proses pengubahsuaian dilakukan dengan gaya dan konsep yang menarik.

Ubahsuai Rumah Kos RendahIni adalah keadaan rumah kos rendah setelah selesai diubahsuai dengan gaya premium mewah. Cantik bukan?

Ini adalah kadaan dapur.

Ubahsuai Rumah Kos Rendah

Ubahsuai Rumah Kos RendahIni adalah keadaan ruang makan.

Ini adalah keadaan ruang tamu.

Ubahsuai Rumah Kos Rendah

Ini adalah keadaan tangga selepas diubahsuai dengan gaya mewah.

Ubahsuai Rumah Kos Rendah

Ubahsuai Rumah Kos RendahIni adalah keadaan ruang tandas.

Ubahsuai Rumah Kos Rendah

Ini adalah keadaan ruang bilik.

Ubahsuai Rumah Kos RendahIni adalah keadaan ruang keluarga.

Ini adalah keadaan ruang tamu.

Ubahsuai Rumah Kos RendahIni adalah keadaan rumah setelah selesai diubahsuai dengan gaya baru. Sangat cantik dan kelihatan mewah.

Ubahsuai Rumah Kos Rendah

Itu sahaja perkongsian Giler Deco untuk kali ini. Diharap dapat membantu anda dalam mencari inspirasi untuk mengubahsuai rumah anda nanti.

Jika anda berminat untuk membaca artikel yang berkaitan ubahsuai rumah kos rendah juga anda boleh klik link dibawah ini :

Transformasi Bilik Bujang Usang Guna Konsep Modern “Monochrome Color”

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
April 11, 2021
Dikemaskini pada
April 11, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram