Ubahsuai Ruang Tamu Kosong Hasilkan Deco Gaya Simple Yang Menarik

Ditulis oleh

Saat yang paling menggembirakan bagi kaum wanita adalah apabila dapat memiliki ruang tamu yang cantik dan selesa. Dengan memiliki kediaman yang cantik, sudah semestinya dapat menimbulkan suasana ceria untuk anda dan keluarga. Perkongsian pada kali ini adalah dari Yayah Paly. Perkongsiannya pula adalah mengenai ubahsuai ruang tamu kosong hasilkan deco gaya simple yang menarik.

Jom ikuti perkongsian yang menarik ini.

Ubahsuai Ruang Tamu Kosong Hasilkan Deco Gaya Simple

 

Selesai deco rumah gaya simple.

 

Ini adalah keadaan ruang tamu rumah sebelum ubahsuai dilakukan. Ruang tamu ini dikosongkan terlebih dahulu.

deco ruang tamu

Ini pula adalah keadaan ruang tamu selepas selesai diubahsuai. Untuk pemilihan warna cat pula, cat yang digunakan adalah dulux Barley Beige. Bagi memastikan suasana ruang tamu lebih kelihatan segar, beliau meletakkan pokok palsu pada bahagian sisi kerusi.

deco ruang tamu

Carpet dan meja coffee yang digunakan itu adalah dari IKEA.

Rak yang digunakan itu adalah dari IKEA. Walaupun deco yang dilakukan adalah sangat simple dengan hanya penambahan beberapa barangan. Namun, itu sudah mampu untuk menghasilkan satu deco dengan konsep dan gaya baru yang lebih menarik.

Itu sahaja perkongsian Giler Deco untuk anda pada kali ini. Diharap dengan perkongsian yang menarik ini sedikit sebanyak dapat membantu anda dalam cuba untuk mendekorasikan rumah.

Semoga perkongsian ini bermanfaat.

 

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Disember 9, 2021
Dikemaskini pada
Disember 9, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram