Ubahsuai Dapur Jenis Memanjang Berkonsepkan Pastel

Ditulis oleh

Dapat memiliki dapur yang cantik memang menjadi impian setiap pemilik rumah. Hal ini kerana dengan memiliki dapur yang cantik dan kemas setidaknya dapat memberi keselesaan kepada anda sebagai suri rumah untuk memasak didapur. Perkongsian Giler Deco pada kali ini adalah dari Ada Suhaq. Perkongsiannya pula adalah mengenai ubahsuai ruang dapur jenis memanjang gaya l box siling menggunakan konsep "pastel & nature color".

Jom sama-sama kita ikuti perkongsian deco dapur yang menarik dan cantik ini.

Ubahsuai Dapur Jenis Memanjang Berkonsepkan Pastel :

 

Saya adalah mencinta warna pastel dan warna semula jadi. Jadi saya terapkan warna tersebut pada bahagian dapur rumah saya. Semoga perkongsian makeover dapur ini bermanfaat untuk semua.

 

Ini adalah keadaan ruang dapur sebelum proses ubahsuai dilakukan dengan konsep dan gaya baru. Dapur jenis memanjang ini pada awalnya dalam keadaan kosong.

deco dapur Ini pula adalah keadaan ruang dapur selepas proses ubahsuai selesai dilakukan dengan konsep dan gaya baru. Sangat menarik dan cantik gaya yang dihasilkan oleh pemilik rumah ini. Kelihatan tenang sahaja dan terasa bersemangat untuk selalu masuk ke dapur.

deco dapur Keadaan ruang dapur dari sudut pandangan lebih jelas dan dekat.

deco dapur Keadaan dapur dan ruang laundry disertakan bersama-sama. Menarik bukan?

deco dapur Pandangan dari sudut ruang memasak bahagian dapur rumah. Jelas kelihatan sangat mewah dan menarik dengan tona warna pastel yang diterapkan menjadikan dapur rumahnya ini kelihatan elegan.

deco dapur Itu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk anda pada perkongsian kali ini. Diharap dengan perkongsian yang menarik ini sedikit sebanyak dapat memberi inspirasi kepada anda dalam mencari sumber idea untuk makeover rumah dan dapur rumah anda. Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk semua.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
September 25, 2021
Dikemaskini pada
September 25, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram