Ubahsuai Bilik Lama Dipenuhi Barang Kepada Bilik Tetamu

Ditulis oleh

Bilik lama yang tidak digunakan dan dipenuhi barangan dalam seperti stor janganlah dibiarkan begitu selamanya. Jika diubahsuai dan didekorasikan dengan gaya baru. Bilik lama itu akan dapat dijadikan satu tempat yang menarik dan berguna untuk tetamu yang datang kerumah. Sebagai contoh bilik tersebut boleh dijadikan ruang solat untuk tetamu dan juga bilik tersebut boleh dijadikan bilik tidur untuk tetamu yan datang bertandang. Perkongsian Giler Deco pada kali ini adalah dari seorang wanita dan juga suri rumah yang bernama Puan Eivy Shariza. Perkongsiannya pula adalah mengenai ubahsuai bilik lama dipenuhi barang kepada bilik tetamu.

Jadi untuk memastikan bilik yang lama kelihatan stor itu diberi nafas baru. Pasangan ini telah cuba untuk ubahsuai bilik tersebut untuk dijadikan sebagai bilik untuk tetamu. Sekurang-kurangnya apabila bilik kelihatan cantik dan ceria masa anda pun tidak sakit untuk melihatnya bukan?

Jom sama-sama kita ikuti perkongsian ubahsuai bilik tidur dengan dekorasi dan hiasan bilik tidur yang cantik dan menarik ini.

Ubahsuai Bilik Lama Seperti Stor Kepada Bilik Tetamu :

Sebelum vs Selepas Bilik No 3.

Oleh kerana Mommy stress dengan bilik ini disebabkan penuh barang dah macam stor, jadi hari ini deco bagi kemas juga. Mana tak boleh guna kita buang mana yang elok dan tak guna kita kasi orang.

Jadilah kan untuk tetamu datang nak solat ke rehat dalam bilik ni. Selepas ini deco katil Queen lah letak dalam bilik ni baru selesa sikit mak pak mertua datang jalan-jalan kat rumah.

 

Ini adalah keadaan masa mula-mula beli rumah ini dulu.

Hiasan Bilik TidurIni adalah keadaan semesa ubahsuai dilakukan dengan gaya baru.

Hiasan Bilik TidurIni adalah keadaan bilik selepas diubahsuai dengan gaya baru.

Hiasan Bilik Tidur

Hiasan Bilik Tidur

Hiasan Bilik TidurItu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk anda pada kali ini. Semoga bermanfaat.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Jun 5, 2021
Dikemaskini pada
Jun 5, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram