Ubahsuai Bilik Air Rumah Kos Rendah Konsep Minimalis

Ditulis oleh

Bilik air atau tandas adalah merupakan satu tempat yang sering digunakan oleh setiap golongan tidak kira tua atau muda. Hal ini kerana bilik air adalah kerana bilik air digunakan untuk anda manda dan membuang air kecil dan besar. Perkongsian kali ini adalah dari seorang wanita yang bernama Puan Eivy Shariza. Perkongsiannya adalah mengenai ubahsuai bilik air rumah kos rendah konsep minimalis.

Memiliki bilik air yang cantik dan bersih memang menjadi impian setiap pemilik rumah. Jika rumah anda memunyai bilik air yang cantik anda akan berasa selesa untuk menggunakan bilik air tersebut. Itu jika kita yang guna. Bayangkan kalau anda mempunyai bilik air lusuh dan kotor, tetamu yang ingin menggunakan bilik air rumah anda akan berfikir banyak kali untuk menggunakannya. Bilik air lusuh tidak apa janji bersih.

Jadi tidak salahnya anda cuba untuk ubahsuai tandas anda kepada konsep dan gaya baru. Barulah selesa nak gunakan setiap hari bukan? Jom sama-sama kita ikuti perkongsian ubahsuai tandas yang menarik ini.

Ubahsuai Bilik Air Rumah Kos Rendah Kepada Gaya Moden :

Hasil selepas hacking dan decor simple simple bilik air Rumah Kos Rendah.
Sebelum vs Selepas.
Ini adalah keadaan tandas lama sebelum proses ubahsuai dilakukan dengan gaya baru yang cantik dan kemas iaitu gaya minimalis.
bilik air simple
Ini adalah keadaan bilik air semasa proses ubahsuai sedang giat dilakukan dengan gaya baru yang cangat cantik.
bilik air simple
Ini adalah semasa proses ubahsuai dilakukan dengan gaya baru. Ubahsuai ini sudah hampir siap. Hanya tinggal sedikit sahaja lagi.
bilik air simple
Ini adalah keadaan tandas sebelu proses ubahsuai selesai dilakukan dengan gaya baru yang sangat cantik dan kelihatan ceria. Cantik bukan dekorasi bilik air yang menggunakan konsep minmalis ini?
bilik air simple
Ini adalah dekorasi pada dinding tandas itu. Cermin diletakkan dan diletakkan juga pokok plastik untuk menampakkan tandas lebih segar dan kelihatan ceria.
bilik air simple
Itu sahaja perkongsian untuk kali ini. Diharap dengan perkongsian yang menarik ini dapat membantu anda dalam cuba tunuk ubahsuai tandas supaya kelihatan cantik berseri. Selamat mecuba.
Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Mei 31, 2021
Dikemaskini pada
Mei 31, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram