Transformasi Rumah Teres Lama 2 Tingkat Konsep Minimalis

Ditulis oleh

Tinggal di rumah teres memang agak mencabar jika anda ingin ubahsuai rumah tersebut. Hal ini kerana, banyak proses yang anda perlu lalui terlebih dahulu jika mahu makeover rumah tersebut. Itu semua sekali termasuk dalam meminta izin dari jiran dan juga perlu rujuk juga majlis daerah untuk kelulusan ubahsuai rumah. Perkongsian pada kali ini adalah dari LIGHT SPACE design consultant co ltd. Perkongsiannya adalah mengenai transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis mewah".

Jom sama-sama kita ikuti perkongsian ubahsuai rumah yang menarik ini.

Transformasi Rumah Teres Lama 2 Tingkat Konsep Minimalis :

Ini adalah pandangan luar keadaaan rumah sebelum dan selepas proses ubahsuai dilakukan dengan konsep dan gaya baru yang lebih menarik.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Ini pula adalah keadaan sebelum dan selepas ruang bilik.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Ini adalah keadaan ruang kediaman sebelum dan selepas.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Ini adalah keadaan ruang tamu sebelum dan selepas proses ubahsuai dilakukan.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Ini adalah keadaan ruang dapur sebelum dan selepas diubahsuai dengan cantik sekali.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Ini pula adalah keadaan ruang makan. Menarik bukan dekorasi yang dihasilkan.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Ini pula keadaan sebelum dan selepas ruang pada bahagian tangga.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Keadaan sebelum dan selepas ruang rehat.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Menggunakan konsep minimalis menjadikan ruang ini lebih menarik dan kemas.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Keadaan bilik tidur selepas diubahsuai.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Ruang makan selepas diubahsuai.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Keadaan bilik tidur.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Keadaan ruang dapur.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Keadaan ruang dapur.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Keadaan ruang rehat.

Transformasi rumah teres lama 2 tingkat kepada konsep "minimalis townhouse mewah"Itu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk anda pada perkongsian kali ini. Diharap dengan perkongsian yang menarik ini sedikit sebanyak dapat membantu anda dalam mencari sumber idea dan inspirasi untuk ubahsuai rumah kediaman anda. Semoga perkongsian ini dapat memberi manfaat kepada anda.

 

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
September 18, 2021
Dikemaskini pada
September 18, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram