Transformasi "Rumah Sewa" Kosong Gaya Mampu Milik

Ditulis oleh

Tidak semua diantara anda yang mampu memiliki rumah sendiri. Hal ini kerana ramai dikalangan anda yang masih berusaha mengumpul duit untuk membeli rumah sendiri. Walaupun sekadar memiliki rumah sewa. Itu bukanlah menjadi penghalang untuk anda mendekorasikan rumah sewa anda. Perkongsian kali ini adalah dari Nabilla Zainol. Perkongsiannya adalah mengenai transformasi "rumah sewa" kosong kepada konsep mampu milik.

Transformasi "Rumah Sewa" Kosong :

Walaupun rumah sewa tak salah kalau kita jaga baik-baik kan. Alhamdulillah walaupun saya tak pandai sangat tapi insyallah selesa untuk kami sekeluarga.

Ini adalah keadaan rumah sewa sebelum proses ubahsuai dilakukan dengan konsep sedap mata memandang. Memang rumah sewa ini kelihatan agak kosong.

Ini adalah keadaan ruang tamu rumah sewa setelah dicat, perabot dimasukkan, langsir ditukar dan sebagainya lagi. Cukup selesa untuk keluarga mereka tinggal. Ini juga dikira rumahku syurgaku.

Ini adalah keadaan ruang tamu bahagian rak tv rumah mereka.

Ini adalah keadaan ruang makan rumah sewa. Cantik bukan dekorasi dan konsep yang dibuat oleh pemilik rumah sewa ini?

Ini adalah keadaan dapur dan kabinet sebelum proses pengubahsuaian dilakukan dengan gaya dan konsep baru.

ubahsuai rumah sewaIni adalah keadaan dapur dan kabinet selepas proses pengubahsuaian dilakukan dengan gaya dan konsep baru. Sangat cantik apa yang dilakukan oleh pemilik rumah ini. Walapun simpletetapi hasilnya begitu menarik bukan?

ubahsuai rumah sewaItu sahaja perkongsian yang dapat dikongsi oleh Giler Deco pada kali ini. Diharap dengan perkongsian ini dapat membantu dan memberi ispirasi kepada anda untuk mengubahsuai rumah sewa kosong seupaya kelihatan ceria. Rumah yang ceria akan hadirkan suasana yang bbahagia untuk keluarga anda. Semoga perkongsian bermanfaat.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
April 11, 2021
Dikemaskini pada
April 11, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram