Transformasi Rumah Kuaters PDRM Gaya Simple

Ditulis oleh

Tinggal dikuaters sudah menjadi kebiasaan bagi pasangan yang bekerja sebagai polis. Kebiasaan mereka yang tinggal dikuaters PDRM ini tidak mementingkan deco sangat kerana mereka hanya tinggal disitu sementara sahaja. Tetapi tidak bagi wanita ini, perkongsian pada kali ini adalah dari seorang wanita yang bernama Cik Laffmanja. Perkongsiannya adalah mengenai transformasi rumah kuaters pdrm gaya simple.

Walaupun hanya tinggal dikuaters PDRM sahaja tetapi itu bukanlah menjadi penghalang untuk pasangan ini tidak deco rumah kuarters mereka. Deco rumah yang dilakukans sangat cantik dan menarik walaupun konsep yang digunakan adalah simple sahaja.

Jom ikuti perkongsian deco rumah yang menarik ini.

Transformasi Rumah Kuaters PDRM Gaya Simple :

Alhamdulillah.

Walaupun deco simple tapi dah cukup buat hilang penat lelah bekerja tiap kali buka pintu rumah. Biarlah hanya kuarters. Tetap tempat berteduh kami sekeluarga . Untuk itu saya cantikkan amanah yang diberi.

Deco kuarters PDRM.

Ini adalah keadaan kawasan ruang tamu rumah kuaters ini semasa proses ubahsuai sedang dijalankan oleh pasangan ini.

deco rumah kuaters pdrm

Ini juga adalah gambar keadaan ruang tamu sebelum proses ubahsuai rumah kuaters ini dijalankan bagi menggayakan dengan konsep baru.

deco rumah kuaters pdrm
Ini adalah keadaan ruang tamu selepas proses ubahsuai selesai dilakukan dengan deco yang lebih ceria dan lebih menarik tetapi dengan gaya yang agak simple sahaja. Langisr juga ditukar yang baru supaya keadaan rumah kediaman lebih cantik.
deco rumah kuaters pdrm
Ini pula ruang makan dan meja makan selepas diubahsuai dengan konsep lebih menarik.
deco rumah kuaters pdrm

Ini adalah keadaan ruang tamu dengan menambah kerusi gantung pada ruang tersebut.

deco rumah kuaters pdrm
Itu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk anda pada perkongsian kali ini. Diharapdengan perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membantu anda dalam cuba untuk deco rumah. Semoga bermanfaat.
Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Ogos 17, 2021
Dikemaskini pada
Ogos 17, 2021
Topik

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram