Transformasi Master Bedroom Lusuh Kepada Konsep Moden

Ditulis oleh

Semua orang mengimpikan untuk memiliki sebuah bilik yang cantik dan selesa untuk dijadikan tempat rehat apa bila seharian penat bekerja. Mempunyai bilik yang lama dan lusuh bukanlah menjadi satu masalah besar untuk anda dalam untuk mendekorasikannya supaya kelihatan cantik. Perkongsian kali ini adalah dari Ummul Habibah Mohd Nasir. Perkongsiannya adalah mengenai transformasi master bedroom lusuh kepada konsep moden ala "hotel mewah"

Transformasi Master Bedroom Lusuh :

Perkongsian Make Over Bilik Air berserta  deco bilik tidur master bedroom lama yang telah diberi nafas baru dengan suasana yang tenang, harmoni dan selesa dengan tema ala-ala Hotel.

Ini adalah keadaan ruang bilik sebelum proses pengubahsuaian dengan gaya dan konsep mewah baru dilakukan.

deco bilik tidurIni adalah keadaan master bedroom selepas proses pengubahsuaian dilakukan dengan konsep deco bilik tidur gaya baru. Ini adalah pandangan dari bahagian tepi katil.

deco bilik tidur

deco bilik tidurIni adalah keadaan lebih dekat dan jelas dekorasi master bedroom dengan konsep yang sangat menarik.

deco bilik tidur

deco bilik tidur

deco bilik tidur

deco bilik tidurIni adalah keadaan bilik selepas diubahsuai dengan susuan almari yang cantik dan kemas.

deco bilik tidurIni adalah keadaan pada bahagian tingkap bilik sebelum proses pengubahsuaian dilakukan dengan gaya baru mewah.deco bilik tidurIni adalah keadaan pada bahagian tingkap bilik selepas proses pengubahsuaian dilakukan dengan gaya baru mewah.

deco bilik tidurIni adalah keadaan meja make up selepas proses proses pengubahsuaian dilakukan dengan konsep baru. Cantik bukan?

deco bilik tidur

deco bilik tidur

deco bilik tidurIni pula adalah keadaan pintu selepas proses pengubahsuaian dilakukan dengan gaya baru.

deco bilik tidurKeadaan penuh gambaran pintu yang cantik dan kelihatan mewah.

deco bilik tidurDekorasi hiasan dalam bilik sebagai penambah seri bilik.

deco bilik tidurIni pula adalah keadaan tandas master bedroom sebelum proses pengubahsuaian dilakukan dengan gaya baru iaitu mewah moden.

Ini pula adalah keadaan tandas master bedroom selepas proses pengubahsuaian dilakukan dengan gaya baru iaitu mewah moden. deco bilik tidur

deco bilik tidur

deco bilik tidurItu sahaja perkongsian kita pada kali ini. Diharap dapat membantu anda dalam mencari inspirasi untuk mengubahsuai master bedrom rumah anda. Semoga dapat memberi manfaat.

 

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
April 6, 2021
Dikemaskini pada
April 6, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram