Projek Ubahsuai Secara DIY Bilik Bujang Jadikan Bilik Gaming

Ditulis oleh

Menjadi impian setiap pencinta permainan video untuk memiliki satu bilik khas iaitu bilik gaming untuk memudahkan anda dalam bermain permainan video. Perkongsian pada kali ini adalah dari Fitri Zubir. Perkongsiannya adalah mengenai projek ubahsuai secara diy bilik bujang jadikan bilik gaming.

Permainan video pada masa kini sudah tidak asing lagi di dalam era globalisasi yang penuh dengan kemodenan pada ketika ini. Jadi tidak salahnya jika anda cuma cipta satu bilik tidur yang berkonsepkan bilik gaming bukan? Ramai gamer diluar sana menjana pendapatan hasil dengan menjadi streamer sahaja. Jika anda memasang impian untuk menjadi streamer tidak salahnya anda mencuba.

Jom sama-sama kita ikuti perkongsian deco bilik gaming yang menarik ini.

Projek Ubahsuai Secara DIY Bilik Bujang Jadikan Bilik Gaming :

 

Deco sendiri bilik bujang secara diy. Barang banyak beli dekat Mr.Diy dan Shopee.

 

Ini adalah keadaan bilik tidur sebelum dan selepas digunakan. Kebanyakan barangan yang digunakan adalah dibeli dari Shopee.

Link barangan yang digunakan :

deco bilik gamingKeadaan bilik tidur gaming sebelum dan selepas dari sudut tempat setup ruang gaming. Walaupun deco yang dibuat adalah simple tapi sangat kelihatan selesa dan menaik,

deco bilik gamingGambaran lebih jelas ruang gaming yang sangat cantik dan menarik sekali hasilnya selepas diubahsuai.

deco bilik gamingItu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk anda pada perkongsian pada kali ini. Di harap dengan perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membantu anda dalam cuba mencari sumber idea dan inspirasi untuk deco bilik tidur rumah anda berkonsepkan bilik gaming.

Semoga perkongsian deco dan diy bilik tidur gaming ini bermanfaat untuk anda. Selamat Mendeco.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Oktober 3, 2021
Dikemaskini pada
Oktober 3, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram