Plan Dan DIY Ruang Tamu Gaya Wainscoting Cermin

Ditulis oleh

Wainscoting memang sudah menjadi trend yang sangat viral dan begitu laris pada ketika ini. Mana tidaknya, menggayakan rumah dengan konsep sebegini mampu membuatkan rumah anda kelihatan cantik, kemas, bergaya dan elegan mewah. Trend viral konsep rumah menggunakan gaya wainscoting ini memang tidak boleh dinafikan lagi sangat ramai dimalaysia kini menggunakannya. Jadi perkongsian Giler Deco pada kali ini adalah dari seorang suami iaitu Olie Rd. Perkongsiannya adalah mengenai plan dan diy ruang tamu gaya wainscoting cermin.

Konsep penggunaan wainscoting ini memang wujud dari zaman dahulu kala lagi. Cuma di malaysia pada zaman moden kini semakin ramai dan konsep ini kembali mendapat perhatian orang ramai. Apa yang menarik untuk dikongsikan untuk anda pada kali ini adalah gaya ubahsuai rumah yang kelihatan sangat elegan dilakukan oleh pemilik rumah ini. Dengan membuat plan dan melakukan diy sendiri, Hasilnya cukup memuaskan hati.

Jom sama-sama kita ikuti perkongsian diy menarik yang ingin dikongsikan oleh pemilik rumah ini.

Plan Dan DIY Ruang Tamu Gaya Wainscoting Cermin Yang Kelihatan Mewah :

Sebelum dan selepas ruang tamu rumah setelah diubahsuai dengan gaya cermin wainscoting dinding yang cantik, kemas dan menarik.

Ini adalah rekaan plan gaya wainscoting cermin yang ingin dilakukan sebelum proses ubahsuai dan memperbaharui dinding dilakukan dengan kemas.

wainscoting Ini pula adalah keadaan kawasan yang ingin dilakukan ubahsuai ruang tamu.

wainscoting Ini adalah skeadaan ruang tamu selepas dinding siap dilakukan proses wainscoting dengan teliti.

wainscoting

Ini adalah keadaan rumah setelah proses ubahsai dilakukan dengan menggunakan konsep wainscoting cermin yang sangat cantik dan menarik. Bukan itu sahaja, gaya ini juga dapat membuatkan rumah anda kelihatan sangat mewah dan berseri-seri.

wainscotingItu sahaja perkongsian untuk anda pada kali ini. Semoga perkongsian ini dapat dijadikan sumber inpirasi kepada anda.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Jun 30, 2021
Dikemaskini pada
Jun 30, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram