Dekorasi Ruang Tamu Lama Guna Mewah Simple

Ditulis oleh

Kalau bercerita tentang wainscoting memang semua orang cukup mengenali perkara ini. Mana tidaknya, boleh dikatakan setiap pemilik rumah akan menggunakan dekorasi wainscoting dinding ni di setiap dinding rumah masing-masing. Perkongsian kali ini adalah dari seorang wanita yang bernama Puan Eivy Shariza. Perkongsiannya adalah mengenai dekorasi ruang tamu lama guna gaya wainscoting.

Wainscoting ini banyak kegunaan dan konsep yang boleh digayakan dengan menggunakan wainscoting ini. Tetapi kebanyakan pada masa kini orang lebih tertarik untuk menggunakan konsep ini di ruang tamu rumah masing-masing kerana akan membuatkan ruang tamu lebih kelihatan cantik.

Bukan itu sahaja, wanscoting juga sering digunakan untuk membuat dekorasi pada bahagian pintu rumah supaya kelihatan mewah dan cantik. Apa tunggu lagi, jom sam-sama kita ikuti perkongsian yang menarik ini mengenai deco rumah menggunakan wainscoting mewah simple.

Dekorasi Ruang Tamu Lama Guna Gaya Mewah Wainscoting :

Ini adalah keadaan ruang tamu rumah ruang terhad lama sebelum diubahsuai dengan gaya dan konsep baru iaitu dengan menggunakan wainscoting. Walaupun rumah ini memiliki ruang yang boleh dikatakan agak sempit. Namun, Itu bukanlah menjadi penghalang untuk keluarga ini dalam mendekorasi dan ubahsuai rumah kepada gaya yang diinginkan.

deco rumah Ini pula adalah keadaan ruang tamu lama tadi iaitu dari sudut pandangan kearah tingkap. Perubahan yang akan dilakukan ini mampu membuat anda tergamam melihat konsep yang diterapkan sangat cantik dan mewah.

deco rumahIni adalah keadaan ruang tamu rumahs setelah proses ubahsuai dan dekorasi selesai dilakukan dengan gaya wainscoting yang cantik, mewah dan menarik.  Memang rumah ini ruangnya agak terhad. Tetapi setelah diubahsuai ruangnya terus kelihatan luas.

deco rumah Ini pula keadaan dekorasi rumah dari pandangan berbezaa selepas diubahsuai.

deco rumahItu sahaja perkongsian yang dapat dikongsikan untuk anda pada kali ini. Diharap dengan perkongsian kali ini dapat membantu anda dalam mencari idea untuk mengubahsuai rumah.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Mei 31, 2021
Dikemaskini pada
Mei 31, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.

Anda Mungkin Juga Berminat

Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram