Dekorasi Ruang Tamu Lama Guna Konsep Wainscoting

Ditulis oleh

Ruang tamu adalah merupakan ruang yang paling menjadi tumpuan utama. Ruang tamu ini sering digunakan oleh setiap pemilik rumah apabila tetamu berkunjung ke rumah. Jadi tidak hairanlah jika ruang tamu lebih diberikan perhatian dari segi dekorasi dan ubahsuai. Perkongsian kali ini adalah dari seorang wanita yang bernama Nur Aini. Perkongsiannya adalah mengenai dekorasi ruang tamu lama guna konsep wainscoting.

Memiliki ruang tamu yang agak luas memang memudahkan pemilik rumah untuk dekorasi ruang tamu supaya cantik dan kelihatan mewah. Untuk memastikan ruang tamu lama kekal cantik anda perlu melakukan ubahsuai dengan gaya dan konsep yang baru. Jadi ruang tamu dan rumah anda tidak akan kelihatan suram dan lusuh lagi.

Jom  sama-sama kita saksikan perkongsian ubahsuai ruang tamu yang menarik ini.

Dekorasi Ruang Tamu Lama Kepada Gaya Mewah :

Hari ini saya nak kongsi sebelum dan selepas keadaan ruang tamu rumah saya setelah diubahsuai dengan konsep yang lebih menarik.

Ini adalah keadaan ruang tamu sebelum diubahsuai dengan konsep dan gaya baru. Jelas kelihatan ruang tamu rumah ini dipenuhi dengan barang dan agak tidak tersusun rapi.

dekorasi ruang tamu Ini adalah keadaan ruang tamu selepas diubahsuai dengan gaya baru. Cantik bukan?

dekorasi ruang tamu dekorasi ruang tamu Ini adalah gambar dari bahagian hadapan ruang tamu selepas diubahsuai dengan gaya baru.

dekorasi ruang tamuIni adalah keadaan dekorasi ruang tamu dari sudut padangan lain.

dekorasi ruang tamuIni adalah keadaan dekorasi ruang tamu dengan hiasan yang menarik pada bahagian dinding dengan meletakkan cermin wainscoting yang sangat kelihatan mewah.

dekorasi ruang tamu Ini adalah gambar lebih jelas dekorasi ruang tamu rumahnya.

dekorasi ruang tamuGambar dari suduh lain hiasan pada dinding wainscoting yang menarik.

dekorasi ruang tamuGambar penuh dekorasi ruang tamu.

dekorasi ruang tamuItu sahaja perkongsian dari Giler Deco untuk anda pada kali ini. Diharap perkongsian ini dapat memberi sumber dan inspirasi kepada anda dalam cuba untuk dekorasi ruang tamu rumah anda.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Mei 31, 2021
Dikemaskini pada
Mei 31, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram