Deco Rumah Sewa Simple Guna Barang Shopee

Ditulis oleh

Rumah sewa adalah rumah yang jarang penghuni melakukan dekorasi dan ubahsuai rumah kediaman secara besar-besaran. Hal ini kerana untuk melakukan dekorasi rumah sewa memerlukan kebenaran dari pemilik asal rumah. Kadangkala ada beberapa pemilik tidak membenarkan anda untuk lakukan ubahsuai rumah sewa. Jika anda dapat rumah yang pemilik rumah asalnya itu membenarkan anda membuat apa sahaja, anda memang sangat berutung. Perkongsian pada kali ini adalah dari Amira Izzati AliMuslim. Perkongsiannya adalah mengenai deco rumah sewa simple guna barang shopee.

Jom sama-sama kita ikuti perkongsian yang menarik ingin dikongsikan ini.

Deco Rumah Sewa Simple Guna Barang Shopee Yang Sangat Menarik :

Konsep dia sedap mata memandang. Time anak-anak tidur baru dapat nikmati view mcm ni. Deco rumah sewa

Ini adalah keadaan rumah sewa sebelum deco ruang tamu simple dilakukan dengan cara bajet

dekorasi ruang tamuIni adalah keadaan ruang tamu setelah diubahsuai. Karpet yang ditukar itu dibeli di Shopee.

dekorasi ruang tamuIni adalah kawasan ruang tamu tempat menonton tv, berehat dan tempat anak bermain. Meja kanak-kanak itu juga dibeli di Shopee.

dekorasi ruang tamuIni adalah pandangan dari sudut lain keadaan deco ruang tamu. Jika anda berminat untuk mendapatkan Slide Children Baby Swing Climbing. Anda boleh mencarinya di Shopee jika anda tidak tahu dekat mana mahu membelinya.

dekorasi ruang tamuItu sahaja perkongsian yang ingin dikongsi oleh Giler Deco untuk anda pada kali ini. Diharap dengan perkongsian ini sedikit sebanyak mampu memberikan anda sumber idea dan inspirasi untuk deco rumah sewa anda. Semoga perkongsian ini bermanfaat untuk anda dalam deco rumah sewa anda. Selamat mencuba. 

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Julai 8, 2021
Dikemaskini pada
Julai 8, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram