Cara Mudah Pasang "Lantai Vinyl" Simple Dan Cantik

Ditulis oleh

Pada masa kini. Penggunaan lantai vinyl sudah tidak asing lagi pada setiap rumah untuk membuatkan rumah kelihatan cantik dan berseri. Lantai Vinyl memang cukup terkenal disebabkan oleh bentuk dan gayanya yang cukup menarik sesuai untuk digunakan pada zaman moden kini. Perkongsian pada kali ini adalah dari Ady ZM. Perkongsiannya adalah mengenai Cara Mudah Pasang "Lantai Vinyl" Jadikan Rumah Kelihatan Mewah Berseri.

Jom sama-sama kita ikuti perkongsian yang sangat menarik ini.

Cara Mudah Pasang "Lantai Vinyl" :

Projek kedai eco untuk bilik tetamu plak. Modal rm150. Guna ngam-ngam 70 keping untuk bilik keluasan 11x10. Ada rezeki kite letak aircond pulak untuk bilik tetamu ini.

 

Langkah pertama adalah anda perlu susun kepingan lantai vinyl yang dibeli dikedai eco itu rapat menghala ke dinding. Penggunaan cara ini dapat membantu anda dalam penjimatan penggunaan lantai vinyl. Dengan cara ini juga akan memudahkan anda untuk potong vinyl itu oleh kerana susunannya menegak sahaja. Mudah dan simple caranya.

Link Shopee vinyl floor jika anda berminat untuk membelinya :

lantai vinylIni adalah keadaan semasa proses pemasangan lantai vinyl ini. Sangat mudah dan cantik.

lantai vinylIni adalah keadaan ruang bilik tetamu setelah lantai vinyl siap dipasang dengan kemas.

lantai vinylIni pula adalah keadaan ruang tamu bilik setelah hiasan bilik tidur diterapkan dengan gaya simple tapi sangat menarik.

lantai vinylSusunan keadaan katil yang cantik dan menarik.

lantai vinyl Keadaan bilik dengan dekorasi yang cantik dan kelihatan mewah.

lantai vinyl

lantai vinylSetakat ini sahaja perkongsian dari Giler Deco untu anda pada perkongsian kali ini. Diharap dengan perkongsian ini dapat membantu anda dalam untuk mendekorasikanm dan mendiykan sendiri rumah anda supaya cantik dan berseri kelihatan mewah. Semoga perkongsian ini dapat memberi manfaat kepada anda.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Jun 13, 2021
Dikemaskini pada
Jun 13, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram