Makeover Ruang WFH Menggunakan Barang IKEA

Ditulis oleh

Semenjak ini, kebanyakkan rakyat Malaysia akan bekerja secara hibrid, samada di rumah atau pergi di pejabat. Ramai yang telah melakukan persediaan untuk menyediakan ruang atau tempat di rumah jika terpaksa bekerja dari rumah. Satu perkongsian daripada Roseniza Ismail yang telah membuat makeover ruang WFH menggunakan barang IKEA.

Kegigihan Makeover Ruang WFH Menggunakan Sepenuhnya Barang Dari IKEA

Kegigihan sangat. Dah nak masuk keje baru nak buat home office. Sis punya kegigihan redah jugak hujan ribut demi nak siapkan jugak malam ni.

Ini adalah ruang lama yang ingin makeover untuk dijadikan sebagai ruang pejabat di rumah.

makeover ruang wfh

Beliau berkongsi idea makeover ruang pejabat yang lama menjadi ruang pejabat yang baru dan meriah. hasil daripada idea beliau sendiri, maka terhasil satu ruang yang cukup selesa untuk dijadikan sebagai ruang bekerja dari rumah.

Selain itu, beliau juga berkongsi senarai dan nama barang yang dibeli oleh beliau di IKEA.

Ini adalah hasil selepas beliau makeover. Cantik kan, hanya buat sedikit makeover sahaja ruang itu terus bertukar suasana. Suasana yang ceria ini dapat menambahkan lagi produktiviti untuk melakukan kerja pejabat di rumah sendiri.

makeover ruang wfh

Semoga hasil perkongsian daripada beliau ini dapat memberi inspirasi dan manfaat kepada mereka yang ingin melakukan makeover pejabat di rumah.

Sumber Roseniza Ismail

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
November 30, 2021
Dikemaskini pada
November 30, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram