Bekas Penyimpanan Mainan Untuk Anak-anak Anda

Ditulis oleh

Setiap kali melihat anak-anak sedang aktif bermain bersama mainan kegemaran yang dibeli oleh ibubapa mereka atau oleh saudara-mara pasti kita akan merasa sangat gembira. Tetapi alangkah baiknya jika mereka pandai menyimpan mainan mereka tanpa disuruh oleh ibubapa mereka. Di sini terdapat beberapa contoh bekas penyimpanan mainan untuk anak-anak anda.

Bekas Penyimpanan Mainan Sesuai Untuk Anak Anda

 

Bekas Penyimpanan Mainan Boleh Dibuka Dari Depan

bekas penyimpanan mainan

Jenis bekas ini merupakan jenis yang mesra dengan kanak-kanak yang masih kecil. Jenis ini mudah untuk kanak-kanak untuk mengambil mainan mereka dengan membuka pintu kotak tersebut dari depan sahaja.

Selain itu, mereka tidak perlu berdiri sepenuhnya untuk mengambil mainan mereka. Oleh itu, kotak ini sesuai untuk dijadikan tempat penyimpanan mainan anak-anak anda dan merekapasti akan rasa senang untuk mengambil dan menyimpan mainan itu kembali ke tempat asalnya.

Link produk Shopee - https://shp.ee/ec8qbrd

Beg Penyimpanan Mainan Bersama Tali Serut

Mungkin keluarga anda selalu melancong ke luar negeri atau balik ke kampung? Beg ini sangat sesuai untuk dijadikan sebagai beg penyimpanan mainan anak-anak anda.

bekas penyimpanan mainan

Ini memudahkan ibubapa untuk menyimpan mainan anak mereka dengan cepat dan menjimatkan masa. Beg ini juga boleh melatih anak-anak anda untuk menyimpan mainannya dengan sendiri dengan menarik beg tersebut dan masukkan ke dalam kereta. Ini boleh meningkatkan lagi tahap disiplin anak-anak jika diajar dengan betul.

Link produk Shopee - https://shp.ee/4525kjd

Beg 2 Dalam 1  Simpanan Mudah Alih Bersama Tikar Permainan

Anak anda seorang yang suka bermain mainan mereka di merata tempat. Kadang-kadang ibubapa penat untuk mengemas kembali mainan anaknya. Jadi beg seperti ini sesuai dijadikan sebagai beg pilihan untuk menyimpan mainan anak-anak.

bekas penyimpanan mainan

Beg ini sangat seauai dengan kanak-kanak yang berumur 2 tahun hingga 5 tahun. Mereka hanya duduk dan bermain dengan mainan mereka di dalam kawasan tikar itu sahaja. Jadi ibubapa juga dapat menyimpan mainan anak-anak mereka dengan cepat kerana hanya meletakkan mainan tersebut sekali gus sahaja.

Link produk Shopee - https://shp.ee/6xzksmd

Itu sahaja perkongsian daripada Giler Deco. Harap dengan perkongsian idea ini dapat membantu ibubapa di luar sana.

Sumber : House Beutiful

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Januari 8, 2022
Dikemaskini pada
Januari 8, 2022
Topik

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram