Penghasilan Simple Deco Untuk Ruang Spa

Ditulis oleh

Sering kali kita hanya melakukan dekorasi pada rumah sendiri sahaja, tetapi, perkongsian dekorasi pada kali ini agak berbeza dan menarik yang dihasilkan oleh seorang pereka design dalaman rumah yang bernama Emma InaRis. Penghasilan simple deco untuk ruang SPA yang dilakukan olehnya cukup cantik sekali.

Walaupun ruang SPA ini kelihatan agak sempit dan terhad, itu semua bukanlah menjadi penghalang untuk beliau dalam memberikan nafas baru pada ruang tersebut supaya ianya kelihatan lebih baru dan selesa untuk pelanggan yang datang untuk menggunakan khidmat SPA tersebut.

Ingin melihat keadaan sebelum dan selepas ubahsuai yang dilakukan? Jom sama-sama ikuti perkongsian menarik ini.

Dekorasi Untuk Ruang SPA

 

Simple deco untuk ruang SPA menggunakan konsep dan kombinasi warna pink & putih.

 

Keadaan ruang menunggu SPA tersebut sebelum diubahsuai.

deco ruang spa 1

Ruang menuggu spa selepas diubahsuai. Dengan penggunaan warna pastel, ianya lebih kelihatan luas walaupun hanya ruang terhad sahaja. Langsir yang digunakan itu dibeli dari IKEA.

deco ruang spa 1

Pandangan lebih jelas ruang menunggu.

deco ruang spa 1

deco ruang spa 1

Ini pula adalah bilik rawatan SPA sebelum diubahsuai.

deco ruang spa 1

Bilik selepas diubahsuai. Walaupun ini adalah tempat SPA sahaja, namun itu tidak bermakna ianya tidak perlu dideco dengan konsep yang lebih menarik dan cantik. Inilah hasil dekorasi tersebut. Cukup kelihatan tenang dengan padanan warna yang menarik.

deco ruang spa 1

deco ruang spa 1

deco ruang spa 1

Itu sahaja perkongsian Giler Deco untuk anda pada kali ini. Diharap dengan perkongsian menarik ini dapat memberi inspirasi kepada anda semua. Semoga bermanfaat.

 

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Februari 28, 2022
Dikemaskini pada
Februari 28, 2022

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram