Makeup Tandas Kampung Yang Simple Bermodalkan Bajet

Ditulis oleh

Tandas kampung ni kalau dilakukan sedikit touchup ataupun makeup secara kecil-kecilan dan simple sudah pastinya akan nampak cantik. Macam yang dikongsikan oleh New Azam NA ini, tandas dirumah kampungnya sekarang terdapat sedikit perubahan sekarang berbanding yang dulu.

Jika anda ingin melihat apa jer yang berubah terhadap tandas kampung tersebut, jom kita tengok perkongsian daripada beliau ini. Bajet pun yang digunakan adalah terhad dan murah sahaja. Jadi, sangatlah sesuai anda yang inginkan sedikit pembaharuan tandas yang bajet.

Tandas Kampung Dilakukan Makeup Kecil-Kecilan Yang Simple Bermodalkan Bajet Kecil

Cheq bukan tukang, ayah cheq pun bukan tukang betui cuma duk belajaq2 dari tukang2 betui. Tapi masa ayah cheq muda2 dulu banyak juga yang ayah cheq buat sendiri yang tak melibatkan wiring elektrik. Yang dia tak mampu dia akan upah tukang betul.

Hujung minggu baru ni cheq dgn abg cheq buat apa yang patut takat reti dan sempat untuk kemudahan mak ayah cheq di kampung. Bilik ayaq ni tukang di kampung yang buat dan minta buat yang asas saja dulu (takat bajet kami ada dulu). Bilik ayaq ni memang ada pintu utama dia.

Saja nak share kalau ada teguran @ nasihat. Barang2 cheq beli dari mr diy, shopee dan kedai hardware. Mak cheq kata mcm bilik ayaq hotel plak ada sinki depan tu.

Makeup Rupa Tandas Secara Kecil-Kecilan Yang Cantik Dengan Bajet Kecil

Berikut rupa tandas kami sebelum apa-apa proses pembaharuan tandas ini dilakukan. Untuk tandas ni sedikit sahaja yang ingin dilakukan beberapa pembaharuan sebab bajet yang terhad.

Makeup Tandas Kampung

Hasil Proses Makeup Kecil-Kecilan Pada Tandas Kampung Ini

Inilah dia rupa yang telah dilakukan pembaharian pada tandas ini. Adakah nampak apa perbezaan antara gambar yang sebelum ini?

Barang-Barang Yang Dibeli :-

Makeup Tandas Kampung

Untuk ruang tandas ni telah pun digabung dengan bahagian laundry.

Bahagian bilik mandi saya ini.

Makeup Tandas Kampung

Ini pula adalaha bahagian tandas. Untuk rail tandas tu pula saya beli didalam platform Shopee.

Makeup Tandas Kampung

Sumber : New Azam NA

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Januari 1, 2022
Dikemaskini pada
Januari 1, 2022

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram