Makeover Rumah Suram Hanya Guna Cat Epoxy

Ditulis oleh

Rumah yang cantik adalah datang dari pemilik rumah yang mempunyai idea dan kreativiti yang bernas. Dalam cuba untuk mendekorasikan rumah kediaman anda. Faktor kreativiti amatlah diperlukan bagi memastikan hasil design yang kita inginkan menjadi menjadi reality dan cantik. Jadi perkongsian kita pada kali ini adalah dari Ibah Abdullah. Perkongsiannya adalah mengenai makeover rumah suram kepada konsep "mewah simple" hanya guna cat epoxy.

Ramai juga bertanya apa itu cat epoxy ini. Jadi Giler Deco akan menjawab pertanyaan anda itu. Untuk pengetahuan anda semua, epoxy adalah satu bahan kimia yang tergolong dalam kategori resin atau gam. Epoxy kebiasaannya digunakan sebagai bahan pelekat dan juga sebagai salutan.

Jom sama-sama kita saksikan beberapa gambar perkongsian yang telah dikongsi oleh wanita ini di laman sosial peribadinya.

Makeover Rumah Suram Kepada Konsep "Mewah Simple" Hanya Guna Cat Epoxy :

 

Ini adalah keadaan rumah sebelum proses make over dilakukan dengan cantik dan kemas menggunakan konsep baru. Agak suram bukan?

Ini adalah keadaan ruang rumah kediaman setelah selepas diubahsuai. Cantik bukan dengan menggunakan cat epoxy mampu menjadikan rumah yang kelihatan suram menjadi teratak syuga.

Ini adalah keadaan ruang rumah kediaman setelah selepas diubahsuai. Cantik bukan dengan menggunakan cat epoxy mampu menjadikan rumah yang kelihatan suram menjadi teratak syurga.

Ini adalah keadaan ruang rumah kediaman  dari sudut pandangan berbeza setelah selepas diubahsuai. Cantik bukan dengan menggunakan cat epoxy mampu menjadikan rumah yang kelihatan suram menjadi teratak syuga.

Ini juga adalah keadaan ruang rumah kediaman dari sudut pandangan lain setelah selepas diubahsuai.

Makeover Rumah SuramIni adalah keadaan ruang rumah kediaman  dari sudut pandangan berbeza dengan adanya beberapa perabot rumah yang disusun dengan kemas dan simple.

Makeover Rumah SuramIni adalah  ganbaran lebih dekat keadaan ruang rumah kediaman dari sudut pandangan cermin setelah selepas diubahsuai. Dekorasi bunga diatas kabinet juga dapat menambah seri rumah kediaman.

Makeover Rumah SuramItu sahaja perkongsian dari Giler Deco untuk kali ini. Diharap dapat membentu anda dalam mendekorasikan rumah.

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Mac 22, 2021
Dikemaskini pada
Mac 22, 2021

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram