Dekorasi Bajet Ruang Dapur Berkonsepkan "Open Kitchen"

Ditulis oleh

Setiap rumah sudah pastinya menginginkan sebuah dapur yang cantik, menarik dan sedap dipandang apabila melihatnya. Dapur yang berterabur dengan susunan tidak kemas siapa nak pandangkan? Dekorasi ruang dapur adalah penting walaupun ianya hanyalah sekadar dekorasi bajet atau mahal.

Macam yang dikongsikan oleh Fatin Farhana ini, beliau berkongsikan dekorasi ruang dapur rumah beliau yang dihiasi dengan cantik. Selain itu, tema yang diterapkan didalam ruang dapur ini adalah tema berkonsepkan "open kitchen".

Jika anda sedang mencari inspirasi untuk ruang dapur atau juga ingin melihat dekorasi ruang dapur milik Fatin Farhana, jom kita lihat perkongsian daripada beliau ini. Anda tentu akan menyukainya.

Dekorasi Bajet Ruang Dapur "Open Kitchen" Dikongsikan Ini Sangat Cantik & Menyerlah

Assalamualaikum

Hai ko orang mungkin ada yang tahu dapur hana sebelum ni kan rumah yang disewakan dan peyewa adalah perempuan. Ini baru dapur nanti kita tunjuk tandas pulak jangan ada yang mutah sudah

Masa masuk rumah ni serius rasa tak selesa betul jadi kami upah orang untuk cuci dan bersihkan dan taraaaaa jadi lah seperti ini rasa cantik lah sikit dari sebelum ini kan. Jadi hana akan kongsikan susun atur dapur ini.

Semoga perkongsian & penulisan ini bermanfaat untuk semua.

Dekorasi Ruang Dapur Yang Bajet Berkonsep "Open Kitchen"

Nak tunjuk sikit ruang dapur yang dahulu ini. Ni kawasan sinki pun dah kelihatan macam ni. Kalau ruag yang lain, tak tahulah.

Dekorasi Bajet Ruang Dapur

Terus sahaja kepada hasil dekorasi ruang dapur bajet yang dilakukan ini. Ini adalah tempat bahagian sudut dapur untuk meletakkan apa-apa rak.

Dekorasi Bajet Ruang Dapur

Dekorasi Bajet Ruang Dapur

Rak ni penting untuk sususan balang atau apa-apa agar kelihatan kemas dan tersusun.

Dekorasi Bajet Ruang Dapur

Dekorasi Bajet Ruang Dapur

Dekorasi Bajet Ruang Dapur

Dekorasi Bajet Ruang Dapur

Haaaaaa. Ingat yang gambar pertama tadi ada tunjuk keadaan sinki yang sebelum dekorasi dilakukan. Inilah dia hasil bahagian sinki selepas dekorasi ruang dapur ini dilakukan. Cantik tak?

Dekorasi Bajet Ruang Dapur

Sumber : Fatin Farhana

Adakah perkongsian ini bermanfaat? Share dan love post ini supaya anda boleh jadikan rujukan projek dekorasi anda yang seterusnya. 
Diterbitkan pada
Januari 13, 2022
Dikemaskini pada
Januari 13, 2022

Sharing Ekslusif Kami

Ikuti sosial media Giler Deco & dapatkan idea dekorasi trendy serta tips-tips menarik untuk rumah impian anda.
Logo Giler Deco
© 2024 Giler Deco Hakcipta terpelihara
• Web Impian Sdn. Bhd. (920163-H)
Privasi PolisiTerma & Syarat
usermagnifiercrosschevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram